Documento adxunto acordado pola Xunta de Pladesemapesga hoxe 7 de setembro ante a situación que viven miles de persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa.

DECLARACIÓN DE PLADESEMAPESGA

A Plataforma en Defensa do sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, reunida o día 7 de setembro de 2015, realiza a seguinte declaración, ante a situación que se atopan miles de familias e persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa:

1. Galicia e as xentes da Mar sempre foron un sector solidiario e receptor de todas as persoas do Mundo e ante as persoas que sofren e máis necesitadas de calquera tipo de axuda, sirva de exemplo a contra a maior marea humana na catástrofe do Prestige.

2. A Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia expresa toda a súa solidariedade coas refuxiadas e refuxiados dos países en guerra e móstrase disposto a darlles a acolleita que merecen e necesitan, e que esta se realice con todas as garantías para que poida ser eficaz e duradeira xunto ao apoio persoal e familiar que sexa necesario.

3. Pladesemapesga e os seus máis de 29 mil socios súmanse a todas as institucións na demanda ao Goberno de España e ás Institucións da Unión Europea dunha resposta e actitude rápida e efectiva ante as persoas que piden refuxio en Europa.

4. Pladesemapesga colaborará con todas as institucións para dar unha resposta integral e coordinada a esta situación.

5. Pladesemapesga quere recoñecer a solidariedade e o traballo que están desempeñando organizacións non gobernamentais, entidades sociais e a propia xente da Mar esparcida por todos os recunchos do Mundo, desde os cinco continentes e os seus océanos, converténdonos en trasmisores dos seus ofrendas e iniciativas de aportar toda a colaboración que sexa necesaria.

Antón Salgado Clavo.

Vicepresidente de Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia.

A Coruña, a 7 de septiembre de 2015

Acerca de: PLADESEMAPESGA - Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, es una asociación no lucrativa, Nif: G-70321807 - Registro 2012/016402 con más de 24.700 socios y formada por personas físicas, empresarios, políticos, profesionales y autónomos, marineros, mariscadores/as, ecologistas, asociaciones, expertos en todos los sectores del Mar y la Pesca, que comparten el interés y la inquietud por el entorno del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia. Cuya presencia en Internet queda reflejada en: www.pladesemapesga.com y Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. . La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia es una asociación joven que ha conseguido mucho: imagina lo difícil que es entrar en la escena política para defender el sector marítimo y Pesqueiro sin el apoyo económico necesario ni el soporte de los medios de comunicación. Necesitamos tu ayuda para seguir creciendo. Pladesemapesga es una asociación sin ánimo de lucro ciudadana y libre. Ayúdanos a seguir llevando las reivindicaciones que compartimos a la calle y a las instituciones democráticas, trasmitiendo nuestras noticias a través de las redes sociales y boca a boca en tu entorno más cercano. ¡Muchas gracias por tu apoyo! , Este Diario Digital se rige por la Ley española y en particular por la Ley 34/2002 de 11 de Julio de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, y demás normas concordantes.

Red acuicola  Acceso Suscriptores Red Acuícola. Acceso     Acceso Suscriptores Red Acuícola.     Registrame  Acceso Suscriptores Red Acuícola. Sugerir sitio     Acceso Suscriptores Red Acuícola. Legal UE  Alta Directorio Online Red Acuícola. Alta Directorio Online  Alta Directorio Online Red Acuícola.  Ir a Red de Acuicultura

Red Acuicultura  Acceso Suscriptores Red Acuícola. Acceso     Acceso Suscriptores Red Acuícola.     Registrame  Acceso Suscriptores Red Acuícola. Sugerir sitio     Acceso Suscriptores Red Acuícola. Legal UE  Alta Directorio Online Red Acuícola. Alta Directorio Online M Alta Directorio Online Red Acuícola. Ir a Red Acuícola

• Especial "recomendado"; El Gobierno de Feijóo, utilizando el dinero de la Xunta financia pescado presuntamente contaminado del Río Mekong (Panga) a los enfermos de los hospitales gallegos ante la pasividad de la OPOSICIÖN. PSOE.MAREA.BNG.

Panga Presuntamente Contaminado Hospitales Públicos de Galicia....(+)

Y quien es o quienes son el jurado, que saben de pesca y que es lo que realmente quieren valorar, con que intención se organizaron los premios, y a quien van dirigidos realmente, quien patrocina los premios, son muchas las preguntas sin respuestas para poder valorar que artículos “supuestamente” PODRÍAN COMPETIR CON LOS YA RECOMENDADOS, y como no tenemos las respuestas no podemos valorar que artículo escoger.

CEPESCA reina de los chiringuitos para presuntamente otorggar "PREBENDAS" con retorno de compensación institucional.

CEPESCA Y SUS PREMIOS de Periodismo y Sector Pesquero Español 2017 "UNA ESTAFA PÜBLICA Y BURLA AL SECTOR PESQUERO ESPAÑOL"...(+)

Acceso Usuarios Registrados Acción y Transparencia Públicia.  Asociarme !!! Gratis !!! (+)   Acceso Usuarios Registrados Acción y Transparencia Públicia. Aceso a Socios (+)  Acceso Usuarios Registrados Acción y Transparencia Públicia.  Contacto (+)  Acceso Usuarios Registrados Acción y Transparencia Públicia.  Colaborar (+) feed-image Pladesemaesga RSS  Acceso Suscriptores. Aceso     Acceso Suscriptores Diario Marítimo.    Donación

Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

AyTP Acción y Transparencia Publica..