Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

O TSXG ven de confirmar as irregularidades nas que infrinxiu Rosa Quintana ao dar por legales as eleccións das Confraría de Pontevedra para proteger aos seus afíns e “esquiroles das xentes do Mar”, denunciadas e cheas de chanchuyos dos que afirmaba a titular do Mar para BURLARSE dos ciudadans nos seus comunicados de prensa como "O SECTOR", o que ven a demostrar para a Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, que tipo de sector se dirixe Rosa Quintana para xestionar o Mar e engañar a ciudadanía.

As eleccións á Federación de Confrarías de Pontevedra baixo a tutela xurídica en aquel momento de Rosa Quintana estaban plagadas de denuncias de irregularidades por fraude consentido por Rosa Quintana que fixo caso omiso as denuncias como xa é habitual na súa forma de entender a Ley e as xestións públicas.

Tiempo estimado de lectura de este artículo : 1 - 2 minutos

Ratio: 0 / 5

Un foro y mítin político utilizando los servicios públicos con al intenciónde arañar un voto, a un sector marítimo-pesquero crispado y hastiado de ver sus caras, deseando que llegue el 24M para expulsarlos de las instituciones por sus políticas miserables y de burla a las gentes de la Mar.

Especial "recomendado"; El Gobierno de Feijóo, utilizando el dinero de la Xunta financia pescado presuntamente contaminado del Río Mekong (Panga) a los enfermos de los hospitales gallegos ante la pasividad de la OPOSICIÖN. PSOE.MAREA.BNG.

Los juegos "TRILEROS" de Rosa Quintana Conselleira do Mar, financiando medios de comunicación con los fondos de las gentes de la Mar de Galicia, supuestamente para fomentar el consumo del producto gallego, campaña (PescadeRias DeOndeSiNon) mientras a la contra, usan los impuestos de los pescadores gallegos, para financiar la importación de panga para los comedores públicos, hospitales del Sergas, etc.,...

PLxH AyTP Pladesemapesga protecciondenunciante

anuncioCIAIM

Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

AyTP Acción y Transparencia Publica..